The Best I Ever Had!!~ Mak al-Mahbuubah =)

by - August 05, 2010


Saya ada seorang sahabat baik. Beliau lahir pada hari ini, 5 Ogos 1965, kira-kira 45 tahun yang lepas. Saya sangat sayang beliau. She's truly my best friend ever, her love is unconditional. Baju beliau bajuku jua, duit beliau duit saya jua (hutang kira halal je..suka belanja saya pula tu). Pastu suka amek berat pasal saya. Selalu tanya perkembangan saya. Selalu ada untuk saya. Selalu faham hati saya tanpa saya sempat bagitau pun. Selalu sokong apa je keputusan saya. Saya sangat bertuah punyai beliau dalam hidup saya, sebagai satu-satunya anak perempuan beliau =) Kak Sayang Mak Sangat1000000 ♥ Moga mak bahagia dunia akhirat. Moga mak tetaplah sahabat baik kak, di dunia dan di syurga. Aamiin.. Ummi Rosayah binti Yunus, Uhibbuki Fillah ♥ Maaf memang saya banyak berdosa pada mak. Moga saya dapat hadiahkan ke'solehah'an saya pada mak =) Dan seorang 'soleh' buat mak. Dan putera puteri cumill lagi soleh dan solehah yang akan selalu mendoakan mak dan abah. ahaks. Insya Allah~

KAMI ADA KERNA KAU ADA~

Abdullah bin Ab Manaf + Rosayah binti Yunus @ Teratak Ilham =)

SELAMAT HARI LAHIR YANG KE 45 BUAT MAK dari kami,
budak2 nakal~ ('_~)v


1) Muhammad Hafiz a.k.a Feez (1985)

2) Syahadatul Hafizah a.k.a Kak (1986)
3) Abdul Hakim Fikri a.k.a Yee (1989)
4) Ahmad Akmal a.k.a Maa (1991)
5) Muhammad Arif a.k.a Reef (1994)
6) Nur Adam Azami a.k.a Ami (1996-besday awak lagi 2 hari, anak manje mak :P)

Always da best I ever had~

Blogger Templates

You May Also Like

0 Comments