Pelangi Hati ™NEW Syahadah!~

by - January 01, 2011


TAHUN BARU HIJRAH + TAHUN BARU MASIHI + BIRTHDAY BARU + UMUR BARU = Pelangi Hati ™NEW Syahadah!~

™NEW Syahadah!~
Oh semoga saya tidak bertukar jadi ‘orang’ lain.
Sebab itu saya namakan ™NEW Syahadah!~
Mungkin ada orang yang suka Syahadah yang dulu.. =)
Mungkin juga ada yang benci.. =’/
Jadi saya mahu jadi ™NEW Syahadah ©

Dalam menghadapi umur yang makin dewasa ini, Alhamdulillah, Allah telah membuka beberapa tabir hikmah pada saya. Ada kelam suram dan ada cerlang terang.. Semuanya biarlah saya simpan sendiri.. Namun, ia khususnya adalah berkaitan dengan keywords/katakunci berikut
(in the mood of editing paperwork..huhu =P) ~
'matang', 'solehah', 'ilmu', 'cemerlang' dan 'kaya'. (^_^)

Dalam menghadapi perkelanaan sebuah kehidupan yang panjang, ada pelbagai rona dan tona warna. Terima kasih pada semua yang terlibat dalam memberi makna kepada kehidupan permusafiran saya.

Paling utamanya, tentulah kepada ALLAH saya yang menjadi sumber kecintaan teragung saya, kepada Baginda Muhammad saya yang menjadi sumber kerinduan teragung saya, kepada Ustazah Rose saya yang menjadi sumber ketabahan saya dan juga Cikgu Loh saya yang menjadi sumber inspirasi saya, juga pada Ikhwah saya [Long Hafiz, Dik Yee, Dik Maa, Dik Areef, Dik Adam.. bakal ada adik lagi ke..? tak dah kot.. wallahu a'lam.. tunggu cucu@anak@anak sedare pulak.. hee] yang menjadi sumber kegembiraan saya, pada semua keluarga saya yang menjadi sumber kesayangan saya, pada para murabbi saya yang menjadi sumber kecemerlangan saya, dan para sahabat sahabiah saya (yang lama dikenali mahupun baru dikenali) yang menjadi sumber diversiti-bahagia saya.. dan pada siapa lagi ya... ada tertinggal ke...? *_*

Ini Pelangi Hati ™NEW Syahadah istimewa untuk anda semua!
© © © © © © ©  Chommal Kamsahamnida !! ~


p/s:
- Pecah kaca pecah gelas… hee ~
- Owh…..! Tidak sangka sudah sampai ke angka 24 (30/12/10) dan d.u.a.p.u.l.u.h.l.i.m.a. (1/1/11) ('+_+')
- cepat2, sambung tugasan dan amanah lagi... ngeee~

Yang benar; 
 
Don't Share This Post. haha ~  =)

You May Also Like

1 Comments

  1. JOIN NOW !!!
    Dan Dapatkan Bonus yang menggiurkan dari dewalotto.club
    Dengan Modal 20.000 anda dapat bermain banyak Games 1 ID
    BURUAN DAFTAR!
    dewa-lotto.cc

    ReplyDelete