Alhamdulillah, All Praise to Allah =)

by - April 11, 2011

Salamullaahi alaykum jami'an =)

Di tengah kekalutan dan kesibukan ini, saya ingin menulis lagi walaupun hanya 5 minit. Semoga 5 minit ini tidak menjadi 10 minit atau 15 minit atau setengah jam. Kerna di waktu lain barulah saya akan kembali dengan makalah yang panjang, membahaskan ilmu dan pengalaman, dan sewaktu itu saya akan menulis walaupun membawa ke sejam dan dua jam.. Demi manfaat dan perkongsian bersama, kerana Allah. Insya Allah.

Alhamdulillah saya sudah menyiapkan beberapa perkara

  • Apply SLAB/SLAI (rush apply dan menyiapkan dokumen yang tebal2 tu dalam hanya dua hari. Last minute tergerak hati untuk apply. Awal2 tak nak apply =P Thanks to adik saya Dik Akmal yang tolong faks beberapa dokumen dari kampung (oh lupa, sekarang dah jadi 'Ustaz' Akmal. Lepas STPM ni, sekarang duk ngajar PAFA =) Bolehlah save untuk masuk IPT nanti. Result STPM pun Alhamdulillah dapat lebih 3.0. Mabruk =) Kita simpan duit ya dik, berusaha dan berdikari sendiri, jangan meminta-minta dan menyusakan mak abah kita. Motor biru Kriss saya, saya dah bagi pada dia. Illalliqa' maassalamah PDY 8615, terima kasih sudi berkhidmat pada saya, selama 4 tahun saya di KL ='/  Jazaakillah khayr  =')
  • Apply Geran Postgrad, PPP. Semoga dapat, untuk lebih memudahkan research. Insya Allah.
  • Dah submit full report research, sebelum ini sebagai R/A. Alhamdulillah. Dah boleh tumpu research sendiri Insya Allah =)

Dan ada beberapa perkara/dokumen/paperwork/amanah/awlawiyyat yang sedang diuruskan sekarang ini. Yang terungkapkan dan tidak terungkapkan. Doakan =)

Dah cukup 5 minit. Sambung kerja ♥ ♥ 


Saya menghadiahkan lagu ini pada diri saya sendiri.
Semoga saya bisa menjadi seperti Fatimah 
Aaamiiiinnnnnnn! 




Share This Post =)

You May Also Like

0 Comments