Kini aku Kerna mu ♥

by - May 16, 2011


Kita adalah sang mentari; membagi hangat dengan ikhlas, adil lagi sejati ~ ♥




16 Mei 2011 ~
Selamat 'hari murabby' paling utama pada Nabi kita Muhammad SAW ♥ , pada semua ibu bapa, guru2, lecturer, tutor dll.
Especially Abi Murabby saya Guru Sastera di SMK Jabi Besut dan Ummi Habiibati saya Ustazah PAFA di SK Renek Besut! ♥  
Juga teristimewa pada guru-guru saya di:-
1) Pra SK Long Ghafar KB
2) SK Gunong Bachok
3) SK Bukit Kenak Besut
4) Maahad Muhammadi Lilbanat KB
5) SMU (A) Nurul Ittifaq Besut
6) Asasi APIUM Nilam Puri Kelantan
7) Universiti Malaya KL especially APIUM dan Fac Sains
8) Guru guru, Ustaz-Ustazah Asoffianz
9) Warga Jabatan AQ Hadith APIUM
10) Sahabat2 saya yang bergelar guru, ustaz, ustazah, cikgu dll, yang berada di seluruh Malaysia dan seluruh dunia =)
Dan semua 'murabbi' yang mengenalkan saya pada kehidupan, mengajar saya erti perjuangan !~
Dan semoga cita-cita saya menjadi pensyarah, murobbiah ummah akan segera termakbul.
Keep Hammaasah, Stay Ikhlas! buat semua (^_^)
Allaahumma Aaaminnn!~


Share This Post =)

You May Also Like

0 Comments