RINDU MUHAMMADKU.... ♥

by - February 13, 2011


video ini cute sekali =)

Allahumma solli ala saidina Muhammad.... Wa ala aalihi wa ashaabihi ajmaiin.. Nahnu Uhibbuka Ya Rasuulallah... Musytaaqun Ilayka Ya Habiibi.. =) Semoga lidah kita sentiasa basah berselawat ke atas Baginda..dan hati kita basah bila disebut perihal Baginda.. Subhaanallah... Muhammad SAW... Seorang lelaki Pemilik Cinta Yang Utama kita.. walau ayah walau suami atau tunang mahupun kekasih.. Allahu Akbar..

Dekat hari lahir Baginda ini..
Saya ingin memohonkan syafaat mu Ya Habiibi Qalbi.. =')
Semoga saya kuat dan istiqomah pada jalan dakwah warisanmu..
Permudahkan jalan untuk saya membina Baitul Mukmin Baitul Haroki..
Menyediakan barisan mujahid mujahidah menjadi benteng agama tercinta..
Semoga saya dapat bertemu dengan dirimu di syurga kelak..
Minum dari mata air Kauthar..
Subhaanallah..


Astaghfirullah...
Maafkan segala khilaf saya selama ini..
Yang jarang mengingatimu..
Mengamalkan sunnahmu..
Berselawat kepadamu... 
Rindu sekali sama Tuan Hamba.... =')


Allahumma Solli Ala Saidina Muhammad..
Wa Ala Aalihi...
Wardhallahu an Saadatina Abi Bakr Wa Umar Wa Uthman Wa Ali..
Wa An Sohaabati Ajmaain..
Wa An Tabiin..
Wa Tabi' Taabi'in..
Biihsaanin Ila Yaum ad-Diin...
Aamin...



 Share This Post =)

You May Also Like

0 Comments